Akcia
-
Planetayurveda.sk
-
TheyWear.sk
-
Autozulu.sk
-
Okfish.sk
-
Hevisleep.sk
-
Lubica.sk
-
Nutraceutics.sk
-
Mastichaterapia.sk
-
Ledv.sk
-
Lumories.sk
-
Mamido.sk
-
Sparkl.sk
-
Topvyrobky.sk
-
Foreverhands.sk
-
Sperky-eshop.sk
-
Restorio.sk
-
Pixato.sk
-
Dublez.sk
-
Zoohit.sk
-
Faxcopy.sk
-
Lampyasvetla.sk
-
Svetla.sk
-
Mobilonline.sk
-
Houseland.sk
-
Tchibo.sk
-
Nike.com
-
TimeStore.sk
-
Alinda.sk
-
Londonclub.sk
-
Online-antikvariat.sk
-
PantaRhei.sk
-
Knihyprekazdeho.sk
-
Artforum.sk
-
Sizeer.sk
-
ZlavaDna.sk
-
Mojnabytok.sk
-
Lidl.sk
-
Najlekaren.eu
-
Iliek.sk
-
Lieky24.sk
-
Esat.sk
-
4Home.sk
-
Nabbi.sk
-
BENUlekaren.sk
-
MerkuryMarket.sk
Propagačné akcie sú aktivity alebo udalosti určené na zníženie cien, zvýšenie predaja alebo prilákanie spotrebiteľov. Akcie môžu byť krátkodobé alebo dlhodobé, časovo obmedzené alebo nepretržité.
Propagácie možno zvyčajne rozdeliť do dvoch hlavných typov: zníženie ceny a ponuka darčeka alebo bezplatného produktu. Zníženie ceny je zníženie ceny, ktorú majú zaplatiť spotrebitelia, čo obchodník zvyčajne dosiahne znížením vlastného príjmu. A ponuka darčeka alebo bezplatného produktu znamená výhody, ktoré zvyšujú túžbu spotrebiteľov nakupovať.
Používanie akcií môže obchodníkom priniesť značné výhody, ako napríklad:
Môžu zvýšiť počet zákazníkov a návštevnosť.
Môžu zlepšiť vzťah medzi obchodníkom a spotrebiteľmi.
Môžu zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Môžu pomôcť s vyskladnením zásob a distribúciou produktov.
Používanie propagačných akcií však nie vždy prináša požadované výsledky. Ak zníženie ceny alebo ponuka darčekov nepriláka dostatok zákazníkov, akcie sa môžu stať neúčinnými. Okrem toho propagácia zahŕňa aj určité riziká pre obchodníkov, ako je zníženie výnosov alebo ziskov.
Využitie akcií si preto vyžaduje dôkladné plánovanie a strategické myslenie. Je dôležité zvážiť ciele kampane, typ a trvanie kampane, ako aj náklady a výnosy. Plánovanie a realizácia úspešných akcií však môže prispieť k obchodnému úspechu obchodníkov a spokojnosti spotrebiteľov.